درحال بارگذاری...

کاربرد پهپاد سیرنگ در کشاورزی

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

کاربرد پهپاد سیرنگ در کشاورزی


کاربرد پهپاد سیرنگ در کشاورزی

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


با استفاده پهپاد در کشاورزی  می‌توانید با دقت بسیار بالا مواردی چون کوددهی، علف‌کشی، آفت‌کشی، دانه‌پاشی و خشک‌کننده‌ها را به انجام برسانید. استفاده کارآمد از موارد فوق چالشی دائمی برای هر پرورش‌دهنده است.

اگر در یک مکان بیش از حد غلیظ سم اسپری کنید، علاوه بر افزایش هزینه‌های اضافی، به طور بالقوه کیفیت محصول خود را کاهش می‌دهید. همچنین با غلظت بسیار کم سم، محصولات خود را در معرض رشد بیش از حد علف‌های هرز، سوءتغذیه یا خورده شدن توسط حشرات و سایر شکارچیان قرار می‌دهید و تعداد محصول را کاهش می‌دهید.

اما پهپاد‌های کشاورزی می‌توانند به طور مؤثری محموله‌های مواد شیمیایی را به طور یکنواخت و کارآمد توزیع کنند؛ در نتیجه کیفیت محصول بهبود یافته و نرخ عملکرد بالاتر بدون کار طاقت فرسای دستی به جود می‌آید. استفاده پهپاد در کشاورزی را می‌توان تقریباً در کشت هر نوع محصولی از جمله برنج، گندم، ذرت، درختان مرکبات، پنبه و موارد دیگر به کار بست.

علاوه بر پوشش زمین‌های بیشتر با قیمت کمتر، سمپاشی توسط پهپاد می‌تواند مزایای زیست محیطی عمده‌ای را ارائه دهد. پهپاد‌ها می‌توانند آفت‌کش‌ها را به طور مؤثرتری توزیع کنند. استفاده از پهپاد همچنین می‌تواند به حداکثر استفاده کارآمد از زمین شما کمک کند. با توجه به تغییرات آب و هوایی و توسعه صنایع غذایی و بحران کمبود زمین مناسب کشاورزی، استفاده مؤثر از زمین، کلید دستیابی به نتایج موفقیت‌آمیز در سال‌های آینده خواهد بود.

 

با استفاده از پهپاد کشاورزی سیرنگ شما میتوانید یک هکتار را تقریبا در 7 دقیقه محلول پاشی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید:

                                                  09366288728


کاربر سیرنگ، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


پهپاد کشاورزی سمپاشی پهپاد کشاورزی شرکت سیرنگ پهپاد سیرنگ

این مطالب را هم بخوانید!

انواع پهپادهای محلول پاش (سمپا...

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

نقش کشاورزی هوشمند در کاهش آثا...

آیا میدانید کشاورزی هوشمند باعث کاهش فشار بر منابع طبیعی و کمک به امنیت غذایی جهانی می‌شود؟ میدانستید کشاورزی هوشمند چطور نقش کلیدی در کاهش آثار منفی تغییرات اقلیمی ایفا می‌کند؟ توسعه پایدار: کشاورزی هوشمند با تقویت توسعه پایدار در مناطق روستایی و شهری می‌تواند به کاهش مهاجرت اجباری جمعیت در جس...

ادامه مطلب »

نقش هوش مصنوعی در بهبود بهره‌و...

پیش‌بینی محصولات: سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های متنوع مانند داده‌های ماهواره‌ای، آب و هوا، و شرایط خاکی به کشاورزان کمک کنند تا بهبودی در برنامه‌ریزی کاشت محصولات خود داشته باشند. 2. مدیریت منابع آب: AI می‌تواند در مانیتورینگ و کنترل مصرف آب در کشاورزی بهره‌وری افزای...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116